بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی، حسن رمضانی روز چهارشنبه 5 آبانماه از ساعت 9 تا 10:30 از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواستهای مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایعدستی بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی بر ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تاکید و اظهار کرد: «حضور مدیرانکل و مسؤلان دستگاههای اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است، چرا که سامانه سامد نقش مهمی در ارتباط بیواسطه دولت با مردم دارد و با استفاده از این سامانه ارائه خدمات مناسب به شهروندان بصورت مؤثر انجام میشود.»
رمضانی افزود: «مهمترین درخواستهای مطرح شده توسط مخاطبان مربوط به استمهال تسهیلات دریافتی تاسیسات گردشگری، مرمت آثار تاریخی و ایجاد روزبازارهای صنایعدستی و تقدیر و تشکر از عملکرد ادارهکل بود که ضمن پاسخ و ارائه توضیحات کامل، مقرر شد برخی موارد حضوری برای نتیجه به اداره کل مراجعه کنند و برخی موارد مطرح شده برای پیگیری به معاونان ارجاع شود.»
در این جلسه سیداحمد برآبادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، علی شریعتیمنش معاون میراثفرهنگی، مرتضی عربی معاون گردشگری، سرمایهگذاری و تامینمنابع و محمود دلخوش کارشناس صنایعدستی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی حضور داشتند و پاسخگو بودند.
شهروندان میتوانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواستها، شکایتها و پیشنهادهای خود را در خصوص دستگاههای دولتی اعلام کنند.
انتهای پیام/